300NÅGONTING DAGAR

Känner mig tom på ord. Känns som om jag tänkt alla redan. Osagda ord som redan fått en mening ett slut men knappt en början. Jag lutar mig på minnen från igår där man inte visste. Hur din hals luktade, hur det kändes som om hela världen skulle sprängas om du slutade titta mig i ögonen. Ett löfte om att du aldrig skulle gå, men som jag visste skulle brytas. Men världen snurrar normalt när den för mig snurrar för fort. Jag hinner inte med och plötsligt ska du bort. Själen rycks ifrån och ska iväg. Ett år utan sanning från dig eller liv från mig. Ett år som jag innerst inne vet kommer bli till alla år. Värnplikt.

Kommentarer
Postat av: jennifer,

låter inte vidare kul alls :/

2009-02-10 @ 08:08:46
URL: http://hellobenjamin.blogg.se/
Postat av: Emelie

Det suger :( Hoppas han blir friställd.

Säger samma sak som han sa när jag var på Flogging Molly; Han är ju så liten, hur ska han klara sig?

Andréééiidooouuw <3 ^^

2009-02-10 @ 09:17:17
URL: http://heatwawe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0